Semester!


Hej hej hej!

Kära läsare, nu har jag och mina kära kollegor semester! Det är faktiskt så att första semesterdagen är idag och den börjar närma sig sitt slut! 

Även om det är semester nu måste jag erkännna att jag känt mig lite trött idag. Mina vänner hade fördelsekalas i helgen och det blev sent, en tidig morgon på det sen är Annika trött en hel vecka.. Eller ja.. Förhoppningsvis inte. Kan ju passa på att tacka mina vänner för kalaset! Det var mycket trevlig och jag träffade på en god vän som jag hängde mycket med under högstadie/gymnasietiden. Det var jättekul att se henne och hinna snacka lite om allt möjligt! Hoppas att vi kan ses snart igen!

Hur som helst.. Vi på Aktivitetshuset kommer alltså hålla semester denna veckan och två veckor till. Efter det är vi igång igen med fler aktiviteter och fler kvällar då ni kan träffa på oss i byn! 

Nu vill jag mest önska er en trevlig sommar. Jag kommer inte höra av mig under dessa tre veckorna, eller iallafall inte så mycket. Inte för att jag ska åka iväg eller har andra storartade planer. Däremot kommer jag nog ha fullt upp med att måla och kanske passa upp en och annan snickare! Ja, som ni vet är jag i flyttagen igen... Men än avslöjar jag inte var... Den gobiten får ni vänta lite på!!

Ta nu hand om er och njut av härligt sommarväder som vi hoppas på!!

a


 

RSS 2.0