Tillbaka...

Hejsan Hoppsan...

Det var verkligen ett bra tag sen vi hördes här... Jag har varit ute lite på vift igen.. Denna gången har jag varit och jobbat med ett projekt i Eslöv för arbetslösa ungdomar. Det är kul att vara tillbaka i Hörby igen med ny energi och massa lärdom från Eslöv.

Sportlov förra veckan.. På Aktivitetshuset har det varit full rulle som det brukar vara på våra lov. Vi har haft allt från skidåkning till spännande Gladiatorerna dag. Lite tjejkväll på Lågedammsbadet och sportlovet blev fulländat.
Vi har haft lite morgonmöte här idag och konstaterade att lovet har varit superlyckat.

Idag är lite av en sorglig dag, jag måste tyvärr meddelat att min kära underbara och helt fantastiska kollega Anna har slutat. Jag saknar redan Anna och det är lite tomt här idag utan henne. Positivt för alla er ungdomar är att ni kan hitta Anna på G-hill i fortsättningen.

Ännu mer tomt i huset är det då vår andra kollega Martin är sjuk. Vi hälsar kramar till Martin och massa krya på sig!

Denna vecka har det kommit ut ett nytt veckoschema för eftermiddagsverksamheten. Glöm inte att hålla koll på de dagar då vi flyttar vår verksamhet till Lågedammsbadet eller Bowlingen. Ni hittar veckoschemat här: http://www.horby.se/kof/aktivitetshuset/Sidor/default.aspx

En liten låt nu så här när jag är tillbaka.. Den vill jag ge till Anna! Anna har en bra musiksmak och jag vet att detta är en storfavvo hos Anna! Så.. Anna.. Don´t stop......

 

Ta hand om er, vi hörs snart igen!!
a

RSS 2.0