Hoppsan...

Gokväll!!

Ja, hoppsan kan jag säga.. Det var ett tag sen jag va här och hälsade på och skrev ett par rader! Jag hoppas att ni alla mår bra. Det börjar bli riktigt kallt och "skrapa bilrutorna tiden" är här... Suck.. Jag måste dock säga att dagar som denna passar mig helt utmärkt. Det har varit kall och frisk luft med en värmande sol. Det e fint.

Dagen började med att Hanna och jag begav oss iväg på en biltur för att köpa ett bord, hem igen och sen vidare för att hämta upp mamma och sen köra och kolla på fotboll. Härlig dag som Hanna och jag avslutar här på A-huset med en drös glada ungdomar!

Ja, en förklaring till varför jag inte hört av mig på ett tag... Ja, det är ingen ursäkt, bara en förklaring. För ett par veckor sen ringde en lärare från förr upp mig och undrade om jag ville jobba lite extra! Jobbet visade sig vara mer än extra och slutade med att jag bad om tjänstledigt för att kunna hoppa på jobbet som är ett projekt jobb fram till siste januari! Så just nu jobbar jag här på mitt älskade jobb kvällar och helger, kanske kan jag komma in och jobba någon dagtid under denna perioden om det behövs, i annat fall syns vi på kvällar fram till siste januari och sen är jag tillbaka som vanligt!
Jag anser att det aldrig är fel att utveckla sig och detta jobbet ger mig en möjlighet att lära mig mycket och utveckla mig vidare! Spännande! Men, som sagt, ni blir inte av med mig helt, vi syns på kvällar. 

Kvällen börjar närma sig tio, helt ärligt är jag trött och längtar till sängen även om det är kul att vara här. Jag ska minsann ta en ordentlig sovmorgon im... Å, det ska bli underbart!

Va rädda om er kära läsare! Vi hörs snart!

Härliga Amanda... Denna flicka kan Linderöd allt skryta om!!

 


Ha en fin helg!
Sov Gott... och snart... Godnatt från mig!
a


RSS 2.0