Disco på Lågedammsbadet!


Hej hej hej!!

Som jag har kämpat med detta inlägget.. Jag började skriva i onsdags då jag satt och vaktade våra väskor på Tosselilla, när jag hade skrivit färdigt och lagt in alla bilderna jag villa ha med så kunde jag inte publicera inlägget och jag har kämpat med att lägga upp det i två dagar.. Men tydligen är det något som hade ändrast på hela blogg.se så där var anledningen till att det inte funkade!!

Hur som helst.. Nu ska det gå.. Hoppas jag..

Vi hade som sagt en fantastisk dag på badet i tisdags. Det var hög musik, massa bad och massa gott att köpa från kiosken. Härlig stämning från start till slut och efter en lyckad kväll som det blev, hoppas vi på ett nytt bad disco efter sommaren!



Nu önksar jag er en trevlig helg så hörs vi nästa vecka med fler bilder från Tosselilla och Kick-off dagen för sommarlovsentreprenörerna!
Ta hand om er.
a

Fina tjejer!!

Godmorgon i solen:)

Igår träffade jag tre av våra kära härliga besökare innan Lärarmiddagen! De var så himla fina att jag var tvungen att ta en bild på dem! Så fina klänningar att jag blev helt tagen! Jag hoppas att ni hade en rolig o bra kväll igår!

Skolavslutning idag! Njut av dagen så hoppas jag att solen stannar hela dagen o hela sommarlovet! Ha en bra sommar så ses vi på våra aktiviteter med start i morgon på Tosselilla:)!!
Ta hand om er.
a


Vakna med the voice!!!

Haaaj!

Fredag, fredag, fredag!!!!!!!! Jag börjar varje morgon med att kolla på Vakna med the voice.. Varje fredag börjar alla tre programledare som består av Martin, Jakob och Isabella att skrika Fredag fredag fredag! Härlig start på morgonen! Vakna med the voice gör mina mornar, alltid kul att kolla på det med en god kopp kaffe i handen!
För er som inte vet vem Martin, Jakob och Isabella är.. Det är dessa sköna programledare som förgyller min morgon..





Och en liten extra bild... (Mest till min kära kollega Hanna.. En sån här snygg och vältränad kille ska vi leta upp till henne)



Jajamensan.. Dem e både roliga och vältränade!

Nu till A-huset!

Veckan som gott har rusat förbi.. Jag har varit ledig en del under veckan då min kära kollega från C4, Johanna och jag hade tenta igår. Med andra ord behövde jag lite extra tid för plugg eftersom jag inte varit så flitig under terminens gång. Men, nu är den gjord och både jag och Johanna håller tummarna för att vi klarat vår sista tenta för denna kurs!

Det närmar sig ju skolavslutning med stora steg och det innebär också att projektet sommarlovsentreprenörerna snart drar igång.. Tiden har hunnit ikapp mig och det känns som jag har en hel del till att fixa innan kick-off veckan drar igång nästa fredag! Det ska bli så kul och spännande att följa Hörbys unga entreprenörer! Jag känner mig redan lite stolt över dem!

En annan sak jag vill påminna er om är ju VEN!!! Ni som inte har något planerat dagarna innan midsommar.. ANMÄL ER!!!!!! Det blir era mest fantastiska dagar på hela sommarlovet, jag lovar!!!

Idag så kommer Martin, Jonas och jag att jobba och im är det Rasse, Hanna och Jonas. Så jag hoppas att vi ses någon av dagarna här på A-huset!

Lite mer "vakna" nu när jag ändå har nämnt det...
Detta kan man bjudas av om man tittar på "vakna" på morgonen mellan 06,30-09,00..
Detta klipp är från den tid då det var fantastiska Josefin som var en del av gänget!

 

Sköt om er...
a

RSS 2.0