Godnatt!

Gokväll.. Då var helgen över! Jag hoppas ni haft det bra! I helgen har det varit fint väder och jag har varit en hel del i skogen! Där trivs jag alltid bra, men väldigt bra när det är vår, den första solen på året är utan tvekan den bästa tycker jag! Ibland kan man, eller man och man.. Ibland kan jag känna mig lite trött, hängig, osocial och allmänt nere. Jag antar att det flesta känner så ibland. Hur som helst, denna helgen har jag känt mig lite osocial och hängig. Men efter två timmars promenad i skogen är jag alltid på "banan" igen. Jag har haft en jätte trevlig helg, men riktigt bra var verken lördagen eller söndagen förren jag haft min promenad i skogen! Så jag måste bara rekommendera alla som kan känna igen sig i de här lite "nere/trött" kännandet! Släng på gympaskorna och ta er ut i skogen... Njut av naturen, luften och sen får du lite motion på köpet. Kan inte bli bättre! I dag var jag och Martin i skogen en runda med hans hund! Helt perfekt start på dagen!
Så nu är jag fulltankad på energi för veckan som kommer, då är det bla slutplanering för tjejkvällen!! Glöm inte o anmäl er tjejer! platserna börjar ta slut!!!
Vi hörs i veckan, då kommer ett nytt hett musiktips på ett rykande aktuellt band!!
Och så hoppas jag att vi ses på aktivitetshuset!!
Ta hand om er, sov gott!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0