Härlig Eftermiddag!

Idag var vi med de yngre i skogen och fikade! Vi tog en lite promenad upp till Karnas, där stannade vi en stund och hade det trevligt innan vi gick tillbaka! En mysig eftermiddag i den fantastiska vårsolen! 
Tidigare idag så var jag i Lund med en av tjejerna som kommer vara här och sminka im på tjejkvällen! Vårt ärende i Lund var alltså att inhandla smink! Jag själv är aningen dålig på det området så det var till stor hjälp att Angelica var med! Hon hade koll och jag tror ni tjejer som kommer hit, kommer bli fina! På vägen tillbaka till Hörby så pratade jag och Angelica om utseende och jag måste bara citera Angelica!
Jag tror att vi alla står o vacklar i att tro att allt hänger på det yttre ibland. Det är en fråga som kan diskuteras i oändlighet och självklart får alla tycka vad man vill i frågan! Personligen tror jag att insidan kan göra underverk med/för utsidan. Angelica sa, "utsidan ger endast insidan en chans". Det tyckte jag var bra sagt och med de avslutar jag dagens bloggande!
Jag hoppas ni alla mår bra! Ta hand om er o ta hand om varandra!
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0