Morgonkaffe!

Godmorgon!

Finns det något godare än just morgonkaffet? Jag sitter o dricker mitt kaffe just nu och faktum är att jag inte alls är trevlig förrän jag fått i mig kaffet på morgonen.
Efter lite aprilsnö är solen åter tillbaka och det ser ut att vara finfint väder idag! Det kan ju inte blir bättre, kaffe, sol och tor- alltså- snart helg... Härligt!

I tisdags så var jag och min kollega Martin på badet och simmade! Det var första gången jag var där och jag blev glatt överraskad! Det var jätte fint och riktigt skönt i vattnet! Simmning är väldigt bra motion så det ska jag ta mig tid till att göra lite oftare minsann! Kanske så att jag tar mig dit redan idag!

I onsdags så fick vi fotograferat lite på skejtparken. De nya grejerna är ju på plats sen en tid tillbaka och igår fotograferades skejtare in action! Det blev en del supercoola bilder! Tack snälla killar för hjälpen! Bilderna kommer upp snart! 

Nu är det många bilder som är på ingång, håll ut så hoppas jag att de snart dyker upp här!
Den första tävlingen som jag tänkte ha här på bloggen är också spikad, håll utkik efter den... Det blir en tävling om mina kollegor så missa inte den!!!

Ha en bra dag! Nu ska jag dricka mer kaffe, ta en dusch och sen bege mig ner till A-huset! Njut av solen så hörs vi!
a

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer hetaste remixen 2010!!

http://www.youtube.com/watch?v=SRBwAp2SuXo&playnext_from=TL&videos=lkOEITg0apA

2010-04-22 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0