Söndag..

Hallå!

Då var det söndag, snart måndag och helgen är över för denna gången! Jag hoppas ni haft det bra! Jag har fått min efterlängtade sovmorgon så jag är nöjd med helgen som varit! Tyvärr tog nog vårvädret lite semester, men låt oss hoppas att det var en tillfällig dipp av vårsolen och att den e på ingång igen! Det har ju varit lite sol idag, faktiskt så fint så det fick mig att bli utlurad på en ridtur i skogen av min syster! Det var superhärligt och... Jag är glad om jag kan gå imorgon...!! Men oavsätt hur det känns im så var det värt det, det var nämligen jätte kul!
Im börjar jag o mina kollegor med vårt vanliga måndagsmöte, då vi går igenom veckan som kommer. Själv tänkte jag trilla in på jobb lite tidigare än killarna för att städa undan det sista efter vår lyckade tjejkväll! Jag hoppas snart vår duktiga fotograf mailar bilderna till mig!
Iallafall, ett nytt musiktips är på ingång i veckan, denna gången tänkte jag tipsa om ett coolt band från tyskland som det blivit hett om på senare tid då de slagit stort med sina tolkningar på både nya och gamal hitlåtar! Håll er uppdaterade o håll tummarna för en bra vecka!
a

Kommentarer
Postat av: Emma Nordin

hihih ska bli kul att se hur alla bilderna blev =)

Och återigen tack för en lyckad tjejkväll :)

Måste vi göra om tycker jag :)

Kram

2010-04-20 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0