Supertjejer!

haaaj..
Klockan är mycket, dagen har varit väldigt lång o jag e trött i både huvudet o kroppen! Men, mina vänner, innan jag hoppar i säng måste jag tacka för en jätte trevlig kväll! Jag vill tacka de snälla tjejerna som var o hjälpte oss på Aktivitetshuset o gjorde Tjejkvällen så bra. Allex, Frida, Tinna, Amanda, Angelica och Jessica! Ni var kanon, stort tack!  
Alla ni andra tjejer som var besökare, tack ska ni ha! Jag hoppas ni är nöjda med kvällen! Ni är supertjejer hela gänget!
När jag e lite piggare så ska jag uppdatera lite mer om tjejkvällen och... Lägga upp bilderna så klart!!
Men nu önskar jag Er alla en trevlig helg! Jag hoppas på mycket sol o låååånga sköna sovmornar!!
Ta hand om Er, vi hörs snart!
Godnatt
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0