Tisdag!

Hej!
Har just kollat igenom bilderna från vårt disco som vi hade på påsklovet. Tänkte lägga upp lite bilder här, men efter datan motarbetat mig länge nog och ingen Johan är i huset så får det vänta och jag ger er istället veckans musiktips! ( Ja, det är sjävklart så att det är datan det är fel på och inte jag som gör fel och inte förstår hur jag ska göra.... Hrmmm.. Jag e värdelös på datorer, o har inget tålamod med det heller...)

Dessa killarna pratas det en del om här. Det är till och med så att deras skiva ligger på önskelistan över de skivor ni vill vi ska köpa in. På tal om det så ska jag snacka lite med Martin o fråga om vi inte skulle ta och försöka fixa lite nya skivor idag!

Kolla in dessa coola killar nu så hörs vi senare, kolla också in lite andra av deras tolkningar från skivan om ni har möjlighet, detta är bara en av alla de bra som finns på plattan... Plattan heter "Strike". 
Ha en bra dag
a





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0