Trevlig helg!

Tjenare!

Ja, det är lite i senaste laget att önska er en trevlig helg antar jag, men tänkte att bättre sent än aldrig. Så tog mig lite tid att lägga upp ett snabbt inlägg innan duschen för att önska alla en trevlig helg!
Igår var det Jägers och det märkte vi av på A-huset. Vi som var där hade dock en trevlig kväll. Det blev lite tv-tittande och lite film med popkorn.
Veckan som gott har annars varit väldigt bra tycker jag! Vi har haft många härliga besökare hos oss och det tycker vi är kul! Jag o Martin har varit ett par vänder på badet o simmat. På badet har vi stött på en och annan som vi också brukar ha som besökare hos oss! Kul att se!
Faktum är att det var på just badet som jag fick tipset om nästa veckas musiktips!! Det var glada John som kom o tipsade mig innan jag skulle hoppa i plurret om en het låt som vi mest troligen kommer få höra massor av i sommar!! Missa inte den! Tack John. Måste tacka alla andra som också kommenterat vår blogg! Det är kul att höra att ni uppskattar den, o kom gärna med tips om det är något ni vill läsa om, frågor eller annat!

Nu, är det tid för en dusch. Min kära vän o kollega Jonas har en spelning ikväll som jag inte vill missa, så dags att göra mig redo!

Ha en fortsatt bra kväll o ha en skön söndag!!
Äntligen en söndags soooooovmorgon igen, de e dem bästa!!!! 

Hej hej..
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0