Nytt musiktips!!!

Tja tja tja!!!

Nu mina vänner ska ni få ett nytt musiktips!! Men innan, lite uppdatering om vad som hänt i veckan! I måndags så var jag och mina kollegor o köpte en hylla som vi ska sätta upp och ha lite böcker o tidningar på tänkte vi! Det ska nog blir bra! Igår va en lugn dag och vi satt o spelade spel hela eftermiddagen... jag tror bestämt att mina kollegor förlorade!! Idag har jag haft fullt upp med att planer inför fredag. Då är det tjejkväll och jag tycker det ska bli riktigt kul! Jag har fått tag på några supertrevliga tjejer som kommer att hjälpa till under kvällen!! Jag tror vi kommer få en kanontrevlig kväll!
För övrigt måste jag återigen poängtera hur lycklig jag är över det fina vårvädret! Det är härligt att plocka fram vårkläderna o kunna springa i skogen utan att ha 1000 lager kläder på sig!!!!
Nu nu nu nu kommer veckans musiktips! Dessa killarna är absolut ett av de bästa liveband jag sett någonsinn! jag såg de förra torsadagen o det var "love at first sight"!
Detta bandet var också med under resan, om ni inte redan känner till dem så tycker jag ni ska kolla upp dem och lyssna på deras andra låtar!!
Enjoy!!!!!




Nu klöddade det igen när jag skulle lägga upp klippet o ännu en gång får jag tacka Johan för hjälpen.. vad som var fel denna gången berättar jag aldrig... hehehe.. Det är tur jag har mina kollegor som kan hjälpa mig direkt när något är fel för jag har så lite tålamod.. el inget tålamod alls kanske mina kollegor skulle säga!!!

Vi hörs snart! Nu ska jag ut o hänga lite med alla trevliga besökare vi har här idag!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0