Äntligen heltid!!

Hej!

Vill börja med att berätta att jag sedan 1v tillbaka jobbar heltid på Aktivitetshuset, och är SUPERGLAD över detta! Jag har tidigare jobbat inom hemtjänsten också, men kommer nu alltså bara att befinna mig här nere bland alla glada ungdomar (och personal såklart)!

I lördags åkte Annika till Kroatien och jag är faktiskt lite avundsjuk på henne. Det verkade som om vädret var kanon där nere så hon kommer väl tillbaka solbränd och fin om 1v. Hoppas att veckan går fort, det kommer vara tomt utan Annika här. Idag är det jag och Rasse som kommer hålla öppet för melanstadieeleverna. Vet inte om Annika har skrivit om det tidigare, men vi kommer att få 2 st nya ansikten här nere nu. Rasse och Hanna kommer att jobba här, främst fredag- och lördagskvällar. Ska bli jätteroligt att jobba tillsammans med dom!

Idag har vi sagt att vi ska spela fotboll ute på spontanidrottsarenan kl.15 om vädret tillåter och än sålänge ser det ut att vara perfekt fotbollsväder. Får se hur många som vågar utmana oss :)

Imorgon är Martin tillbaka igen efter 1v semester... Alltid kul när Martin är på plats! På lunchen och eftermiddagen imorgon kommer både jag, Jonas, Johan och Martin (på lunchen iaf) att vara här och på kvällen blir det jag och Johan som håller ställningen!

Hoppas att allt sjuor har fått informationen om 7:ans kväll. Det kommer att vara den 10 september och alltså bara vara för dom nya sjuorna. Mer info finns på Aktivitetshuset och förhoppningsvis även på affischer ute på era skolor. Glöm inte bort att anmäla er.. Det kommer att bli en kväll fylld med massa roliga saker!

Nu ska jag förbereda lite för eftermiddagen. Ha en fortsatt bra dag allihop!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0