ÄNTLIGEN!!


Godmorgon!

Nu, äntligen kan jag säga att jag blivit moster! Vid 4 i morse så fick min syster och Mange en liten flicka! Syrran fixade det hur bra som helst och det gick snabbt efter de kommit på plats i Lund! Nu är det ju Fredag och idag är det så att jag ska åka iväg på läger och vara borta en vecka. Detta lägret har jag sett framemot och längtat till... NU.. Nja, nu vill jag ju bara vara hemma och gosa med min lilltös och passa upp syrran!! Men det får dröja en vecka tyvärr för nu väntas jobb i 7 dagar och jag tycker trots allt som händer här hemma att det ska bli kul!

Med den lilla uppdateringen så vill jag önska er en bra och trevlig helg och en fin kommande vecka! Vi hörs och ses på A-huset!

Ta hand om er!!
a

Kommentarer
Postat av: alma (lägret)

har du träffat din lilla flicka än ? :D



jag trodde inte jag skulle bli så fäst vid nån ledare som jag blev vid dig Annika.



du är helt underbart snäll!



jag saknar dig jätte mycket !



100000 bamsekramar , alma

2010-08-13 @ 20:00:04
Postat av: alma (lägret)

hej annika ! :)

har du träffat din lilla flicka än ?

jag trodde inte jag skulle bli så fäst vid nån ledare som jag blev vid dig .

du är underbart snäll annika.

jag saknar dig jätte mycket .

10000 bamsekramar , Alma . :)

2010-08-13 @ 20:04:31
Postat av: Annika

Hej Kära Alma!



Å tack snälla du! Jag kommer sakna dig med, du är så välkommen att hälsa på i Hörby kom ihåg det!

Ja, å lilltösen va det finaste som finns, jag är så glad att jag äntligen fått träffa henne, ska mysa med henne hela helgen! Sköt om dig goa du Alma! Vi hörs o ses! Många många kramar! a

2010-08-14 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0