Idag är Dagen!!!


Godmorgon!!

Denna dagen har jag längtat efter och just idag längtar jag ännu mer för att åka iväg till Kroatien för att segla en vecka med min superkompis Patricia och hennes snälla föräldrar!! Vädret här hemma har snabbt övergått från sommarvärme till höstkallt. Jag är inte så mycket av en vintermänniska. Nog för att vintern kan vara fin och vacker, men fy tusan, det är så kallt och jag fryser så mycket!! Sen är det mörkt så mycket! Men det finns ju så klart fina saker med vintern och kyla också!! De är dem vi ska fokusera på inför denna perioden!! Hur som helst så ska lite sol och värme sitta fint nu!!

Nu vill jag önska er alla här hemma en trevlig helg och en fin vecka!!
Vi hörs snart igen! Ta hand om mina kollegor på A-huset och skynda er att anmäla till 7:ans kväll!!! Jag tror att den kvällen kommer bli super!!!

Ta hand om er!

a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0