Ojojoj...


Hejsan!

Jag vet inte riktigt vad som hänt denna veckan... Helt plötsligt så är det fredag och veckan har svept förbi i en rasande fart! Vi på A-huset har i veckan som gott haft fullt upp med planering, det har varit många bitar som fallit på plats inför terminstarten, som för oss på A-huset är nu på måndag! Bland annat så har det varit planering för terminen för både eftermiddag- och kvällsverksamheten. Informationsblad har gjorts till föräldrar för barn i mellanstadiet och ett och annat städprojekt har vi tagit tag i! Vi känner oss nu redo att öppna efter en fantastiks sommar och nu öppnar vi med lite nya tider som vi hoppas ska bli bra! Numera har vi alltid öppet från måndag till lördag! Det innebär alltså att vi har öppet fram till 17.30 på måndagar, till 21.00 tis, ons, tor och på fredag och lördag till 23.00. De ni, det ska nog bli superbra tror jag! Lördagarna är så välkomna och jag hoppas att det blir riktigt bra!

Med den lilla uppdateringen vill jag önska er en riktigt trevlig helg! Mån el Tis i nästa vecka kommer ett nytt tips på en superlåt upp!! Vi hörs och ses!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0