Snart semester!!


Gokväll!!

Idag är jag lite stolt över mig själv... Vi vet ju sen innan att jag inte är någon morgonmänniska alls. Det är mer så att jag är en fruktansvärd morgonmänniska och jag tycker inte alls om att gå upp tidigt.. Frågan är då vad tidigt är för mig.. Ja, allt innan kl 07.00 är tidigt och för tidigt enligt mig.. Det som är nära 07.00 då är t ex 07.30 och 07.30 gick jag minsann upp idag, drack lite kaffe och begav mig sen ut i skogen.. Jajamensan, nu åker jag snart på semester, men när jag kommer hem ska det bli mer av en regel än undantag att jag är upp och hoppar vid den tiden och springer i skogen! Tanken är också att jag ska börja morgonsimma med tiden.. men en sak i taget!!

Johan och jag har jobbat under dagen här. De sista timmarna hade vi lite tomt i huset, men innan på dagen var det full fart på våra besökare. Roligt idag var att jag fick besök av min kära favorit hund! Mopsen och Marie kom på besök! Det var jätte kul att träffa henne och hon va lika go som alltid!

Under förmiddagen hade vi huset fullt av mammor och deras barn. Jag vet inte om jag har berättat om öppna förskolan innan, men Marie, (Johans syster) har öppna förskolan tis, ons, tor hos oss. Det är alltid trevligt att komma till jobbet och se alla dessa bebisar/barn fylla huset! Idag var där en del kända ansikten och det är alltid kul att snacka lite med mammorna och kela lite med deras bebisar! Sen är alltid Marie lika snäll och bjuder oss på fika allt som oftast!! Hur som helst är det väldigt trevliga förmiddagar de tre dagar då det är Öppna förskolan på A-huset! 

Imorgon är det Anna och Jonas under lunchen, se kommer Johan och jag och vi stannar på A-huset under hela kvällen!!

Jag hoppas vi ses!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0