Söndagstrött!


Hej hej hej!

Ibland kan man vara sådär skönt trött. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men efter en lång vecka med mycket jobb kan man bli sådär trött så man kan gå och bara dra rundor en hel dag och tycka att det är skönt. Normalt blir jag lätt uttråkad och "gå och dra" är inte kul alls. I dag har det dock varit skönt att bara ligga och dra sig länge, titta på tv hela förmiddagen och bara ligga stilla i soffan för att fortsätta dagen med att förflytta sig mellan stolar, soffor och sängar för att bara dega sig igenom dagen. Söndagar är sköna tycker jag!

Lite uppdateringar om "bebisläget".
Min vän Lollo fick inte de närmaste dagarna då jag sist skrev. Igångsättningsförsöken funkade inte och det bestämdes att de skulle avvakta. Däremot fick jag en uppdatering av henne imorse, vattnet hade då gott och hon var på förlossningen igen! Jag håller tummarna för henne och tänker på henne!
Med min kära syster är läget oförändrat.. Ingen bebis än och väntan fortsätter!! Håller tummarna för henne också!

För övrigt kan jag säga att jag fortfarande tycker att det är tomt utan Mopsen, jag saknar henne och hoppas jag snart träffar henne igen!

Veckan som väntar på A-huset innehåller bland annat att Johan är tillbaka från sin semester imorgon! Det ser jag verkligen framemot! Ska bli kul att få han tillbaka. 
Så för er som saknat Johan se till att vara på plats imorgon kl 14.00 då vi öppnar!! 

Nu tänkte jag gå och ta en dusch, försöka piggna till och sen ta mig ut i skogen för en dos frisk luft, det ska bli skönt!!

Ha en skön söndagskväll! Ta hand om er!
a

Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

Gillar om det du skrivit! Kul att se lite schyssta saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-27 @ 11:50:48
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/
Postat av: Annika

Hej Sarah!



Tack ska du ha Sarah, kul att höra!

2010-09-28 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0