Veckan igång!!


Godmorgon!!

Då var terminen igång även på A-huset! Numera har vi öppet till 18.30 på måndagar så igår var första kvällen på terminen som vi hade öppet till 21.00! Det var Anna, Johan och jag som jobbade och jag måste säga att vi hade en riktigt trevlig kväll med ganska många besökare! Vi hade en och annan nybliven 7:a hos oss och det känns lite extra kul att de 6:or från förra året, som var hos oss på eftermiddagarna nu får komma på kvällarna!

Nu i veckan kommer snart infolappar om vår kväll för 7:orna upp! Håll er uppdaterade efter dem. Det kommer bli en supertrevlig kväll och det är fredagen den 10sep ni ska boka in!

Det som vi också tycker är extra kul är att vi har många nya ansikten hos oss på eftermiddagen, det är nyblivna 4:or som nu kommer på besök! Jätte kul att se! Ni är så välkomna så och vi ser framemot att lära känna er!!

Idag är det onsdag och ikväll är Anna och jag på plats! Igår var många bänkade för fångarna på fortet och om jag inte har fel är de det ikväll igen, så kanske det blir lite tv mys idag också!!

För övrigt så kan jag berätta att jag nu bara jobbar fram till på fredag! Det är nämligen såhär att på lördag åker jag till Kroatien för att segla en vecka med min supergoa kompis Patrica och hennes föräldrar! Patricias föräldrar seglar under ett par månader varje år och Patricia hälsar på dem så ofta hon kan och denna gången ska jag få den stora äran att få följa med!! Det ska bli så kul och jag ser framemot det så otroligt mycket!! Har jag möjlighet så kommer jag självklart att skicka en hälsning därifrån!!

Nu kära läsare så vill jag ge er ett härligt klipp från youtube! Jag vet inte mycket om killarna som sjunger o spelar... Däremot så kan jag säga att låten spelas flitigt just nu på radio och låten verkar omåttligt populär. Själv tröttnade jag på den för ett tag sen, men detta klippet på låten tycker jag är värt att dela med mig av!!!
Mysig låt!



Ha en bra dag, ta hand om er!
Vi ses på A-huset!
a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0