23 Juli!

Tjenare!

Idag är dagen då det är uträknat för min kära gravida syster. Innan jag körde till jobbet satt hon och mamma och fikade och min syster poängterade för mig mycket sammanbitet att jag hade fel och att det inte kom en bebis inatt. Jag har nämligen trott att hon inte skulle gå över utan få dagarna innan el iallafall inte mycket efter uträknad tid... Så, jag håller tummarna för att jag blivit moster innan helgen är över. Hoppas hoppas och hoppas!!!

Idag är det som sagt fredag och det är Martin och jag som jobbar, Jonas kommer också att komma in för att jobba med oss under kvällen!

Som jag har skrivit om tidigare i veckan så har det varit ganska folktomt här på A-huset denna veckan och av den anledningen har vi gjort lite utflykter istället! Idag tror jag inte blir något undantag och när jag kollar ut genom fönstret lyser folk med sin frånvaro även på spontanarenan.

I helgen väntar extrajobb för mig och på söndag blir jag hundvakt för några dagar. Det är min favvo hund som jag ska få passa under tre spännande dagar! Det ser jag framemot och jag hoppas att det ska gå bra!

Dags att önska er alla en trevlig helg! Håll nu tummarna för att jag blivit moster till nästa gång jag skriver!!

Vi hörs snart! Ta hand om er!!!
a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0