Dag 2!


Hejsan!

Då var det tisdag och det är dag 2 på min semester! Såhär långt måste jag säga att jag verkligen gillar att ha semester. Detta är första året som jag verkligen har semester utan att vara o jobba på något annat ställe. Det är en ny upplevelse och jag var lite orolig innan att jag skulle bli lite rastlös och inte alls gilla det. Men jag är glatt överraskad och tycker att det är toppen! Jag fikar, äter frukost, äter lunch och äter middag med goda vänner och tar allt som det kommer och faller mig in. Sen kan jag vara ute och springa och promenera i skogen i flera timmar utan att känna någon stress, kan inte bli bättre!
Idag började jag dagen med att drick en massa kaffe och äta frukost med världens bästa lillsyrra! Vi hade massa att snacka om o satt länge o hade det mysigt!

De jag tänkte göra nu är gå ut i skogen, men först ska jag bara ge er ett tips på en fin fin låt!

Detta är låten som denna flicka 1988 slog igenom med. Hon föddes 1964 i Cleveland, Ohio och flickan jag menar är Tracy Chapman. Att välja ut en låt bland alla hennes fantastiska låtar var inte lätt och låten jag till slut valde är bara en av många av alla de fina och bra låtar hon gjort under hennes långa karriär. Hennes senaste platta kom ut 2008 och låten "sing for you" är en av alla bra låtar på den plattan som jag även rekommenderar att ni kollar in!
Hur som helst, här är en underbar låt som håller än idag..



Ha det bra, hörs o ses!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0