Dag 4..


Godmorgon!

Jaha, kära läsare.. Då var det början på dag 4 på min semester. Jag satt just o kollade mitt schema för hur jag jobbar nästa vecka o såg att det blir en vecka med tre kvällar bland annat. Med risk för att låta helt galen måste jag säga att jag längtar till nästa vecka. Det gjorde jag helt ärligt redan igår. Alltså det är inte de att semester inte är kul, men jag föredrar semester på resande fot antar jag. Att ha semester och bara gå hemma är inte min melodi, jag blir uttråkad. De första dagarna är jätte kul o skönt, men det går bara att träna, träffa kompisar och hänga runt SÅ mycket, sen är jag trött på det med. Men vad ska jag säga, nu vet jag detta och är en erfarenhet rikare! Nästa semester har jag en resa inplanerat tror jag!

Hur som helst, idag tänkte jag som vanligt nu efter morgonkaffet bege mig ut i skogen och efter det umgås lite med min kära gravida syster. Ligga o sola lite i hennes och Manges trädgård är alltid trevligt nu när hon håller mig sällskap, även om hon håller sig i skuggan med magen! Jag längtar otroligt mycket tills den lilla ploppar ut.. (Ploppar o ploppar.. de uppskattar hon nog inte att jag skriver, hehe!!)
Vad som händer efter solningen är oklart, men en sak vet jag. Det är att idag kommer min Patricia hem efter två veckors semester och det finns ingen som är gladare för det än jag! Jag har saknat Patricia varje dag och är överlycklig att ha tillbaka henne i Sverige! Vi har massor att snacka om o jag ser framemot att få höra allt om hennes två veckors segling i Kroatien! Välkommen hem Patricia säger jag till henne!!

Nu är det dags för joggingskorna!!
Ha en fin dag!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0