...


Hej och Godmorgon!

Jag hoppas att ni alla läsare har sovit gott... Tyvärr jag kan säga att denna värmen som varit inatt nästan gjorde mig galen och sovit särskilt mycket kan jag inte påstå att jag gjort! Men men, idag varnar SMHI för kraftiga åskväder och kanska kan det göra nytta med regn o åska. Personligen så är jag inte alls förtjust i åska, jag är närmare bestämt vansinnigt rädd för det.

Nog om vädret. Igår kom vår kollega Patrick på besök och vi kom fram till att många av våra besökare förmodligen är på badet och att vi idag skulle gå upp där under eftermiddagen. Så vid tre tiden kommer Martin och jag med Patrick att förflytta oss upp till badet! Jag hoppas att vi ses där!

Dagen igår slutade heller inte som jag tänkt mig. Några kompisar var sugna på lite härligt "häng" vid ribban så efter jobb begav jag mig direkt in till Lund för att hämta upp en vän för att dra vidare till Malmö. Kvällen blev mycket trevlig och de finns inget bättre än att få umgås med mina goa vänner Ida och Patricia. Att Patricias härliga kille Erik också dök upp gjorde kvällen förståss ännu mer trevlig! Nu är jag fulladdad med energi för att möta första veckan efter semestern efter en kväll med mina goa töser! 

Så.. Med det ville jag också säga att tipset som väntades igår nu kommer här, några timmar senare! Men.. den som väntar på något gott... sägs.. väntar aldrig förlänge.. (enligt mig... väntar f.a.n alltid förlänge..)
Att hitta en studio version på YouTube på denna låten var en omöjlighet för mig så håll till goda med detta härliga klippet, låten är fantastisk oavsett!! 



Jag önskar er en trevlig tisdag och hoppas att vi ses på badet el på A-huset ikväll!!
Jag hoppas också på en annan sak och det är att inga olyckor händer idag med den där förbaskade åskan som jag redan tycks börja höra.. Jag som ska ut i skogen nu!!
Sköt om er, hörs snart!
a

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej världens bästa Annika!!!!!! Din blogg är något som verkligen förgyller dagen för många, är jag säker på! Tack för en mysig kväll med sushi och gott sällskap på stranden....kan man ha det bättre?

Hoppas du har någon som kan hålla om dig när det åskar!?

2010-07-13 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0