Härliga onsdag!


Godmorgon vänner!

Idag är det Skånes Djurpark som gäller! Det var ett tag sen jag var där så det ska bli riktigt kul att åka dit idag! Det är Martin och jag som kör med våra besökare som anmält sig till denna absolut fantastiska utflykt!

Igår var det ganska tomt på A-huset. Vi misstänker att många håller till i Åhus denna veckan. Vi var ju där i måndags och det är inte annat än att jag förstår om många väljer att vara där hela veckan, eller iallafall några dagar!

Min plan för timmarna innan jobb innefattar enbart solning idag! Normalt är min skogsrunda på morgonen/förmiddagen helig, men idag tänkte Martin och jag att vi skulle börja lite tidigare för att fixa undan lite saker. Då tänkte jag att sola på förmiddagen och så får det bli en kvällstur i skogen istället!

Med det som plan så tänker jag att det är tid att dra på sig bikinin nu. Ett härligt musiktips på det sen är onsdagen gjord!

Denna underbara låt är nog omöjlig att tröttna på. Det är inte mer än rätt att jag delar med mig av denna på bloggen! Jag ska dock tillägga att personligen så tycker jag orginalet är den allra bästa versionen av denna låt. Kolla in den- Roberta Flack är flickan bakom låten som gjorts i en rad olika versioner sen hon kom ut med den!



Ha en bra onsdag så ses och hörs vi snart!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0