Helg!


Hej hej hej!!

Hörby marknad är över för denna gången. Redan igår på morgonen skulle man inte kunna ana att det varit en marknad överhuvudtaget! Jag hoppas alla hade två trevliga dagar i värmen! Själv så var jag ju ute på marknaden i jobb syfte mest. En fika med min goda vän Lollo hann jag dock med på tor innan det var dags för jobb!

Nästa vecka är det så att det väntas semester för min del. Därför är det möjligt att jag inte finns här så mycket. Däremot så är det bara nästa vecka också som vi har stängt på A-huset sen öppnar vi igen och har öppet varje dag från klockan två. 

Idag är det lördag och solen skiner som aldrig förr. Ett tag tänkte jag ta och köra till stranden, men sen ändrade jag mig och bestämde att jag skulle gå ner och lägga mig i min systers trädgård. Min syster är lite av höggravid. Hon jobbar normalt sätt med hästar men nu så här två-tre veckor innan det är dags så är hon ganska uttråkad och hon tycker inte att hon kan göra så mycket, hon sysselsätter sig ofta med att måla har jag märkt.. Inte så lätt för henne att rida ju. Hur som helst, tänkte jag skulle hålla henne lite sällskap. Personligen så älskar jag att hon är gravid för hon har massa med tid över för att umgås!! 
Så mina vänner, nu skriker solen på mig så dags att bege sig till syrran min för att sola lite!!

Ha en jätte bra dag och en fin helg!
Vi hörs och ses!
a

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0