Tillbaka på jobb!!!


Hej hej hej!!

Måndag och jag är nu tillbaka på jobb. Det innebär också att vi öppnar på A-huset idag efter två veckors stängt!
Det känns riktigt kul o skönt att vara tillbaka och jag ser framemot veckan som kommer.

Helgen som varit innehöll ett fantastiskt trevligt besök i Kivik med min vän Ida! Vi hade en heldag tillsammans och började dagen med att äta brunch på Ringsjöstrand, det var supergott och mycket trevligt! Efter det åkte vi och hälsade på en vän till Ida och sen begav vi oss mot Kivik! En härlig dag i värmen!

Värmen är verkligen här kan man säga... Idag måste jag tyvärr säga att värmen inte är så uppskattad, det är kvalmigt och svettigt, inte så skön värme. Men vi håller tummarna för att värmen stannar men att luften "lättas upp" lite!

Hur som helst. Det är jag och Martin som är på plats idag och vi har öppet till 17.30. Jag hoppas vi får många besök idag av våra härliga ungdomar!

Ett musiktips kommer att dyka upp senare under dagen så håll er uppdaterade!

Glöm inte att dricka mycket vatten i värmen!
Vi ses o hörs.
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0