Varmt.. Varmt och åter.. Varmt..

Godmorgon och Hej!

Jag måste säga att jag är glad att vara igång på jobb igen! Jätte kul att träffa alla igen! Martin o jag har varit på plats i veckan och vi har kämpat oss fram kan man säga. Med det menar jag att vi kämpat med värmen för den har varit galen inne på A-huset. Luften har stått stilla där inne och vi har suckat över det omvartannat.
På eftermiddagen igår fick vi besök av tre varma men glada tjejer som kom för att se den utlovad "Hata Göteborg" filmen. Vi tog in kuddar och filtar och drog igång den i stora salen.

Igår när jag kom till jobbet överraskades jag av min goda vän Lisa. Hon ringde och var utanför och kom in på en pratstund. Jätte kul att se Lisa, hon var strålande vacker som en riktigt sommarflicka. Jag och Lisa extraknäcker lite på helgerna tillsammans ibland och det är alltid kul att träffa henne och jobba med henne!

Idag är vår kära kollega Anna också tillbaka. Hon kommer att jobba hela dagen, ska bli jätte kul att ha henne tillbaka igen! Jonas kommer nästa vecka och Johan, ja han får vi sakna ett tag till för han har ett par veckors semester till. 
Im är det Martin och jag som jobbar, vad som händer under dagen och kvällen får vi se, kanske bestämmer vi något kul idag. Lite bakning med god fika hade varit på sin plats tycker jag! Ska genast ta och föreslå detta för Martin, han är ju trots allt lite av en expert i köket!

Ha en bra torsdags och ta hand om er! 
a
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0