Bilder från sommaren såhär långt!


Hej hej hej!!

Hoppas att ni alla har det bra i värmen! Nu är vädret superskönt måste jag säga! Solen skiner och det fläktar gott! Härligt!

Igår var mina kollegor och jag i Åhus. Oj oj oj med folk där var. Det var fantastiskt trevligt iallafall och vi hann med att se ett par matcher där några av våra besökare var med. Igår väntar ett besök på Skånes Djurpark. Jag var precis och köpte lite fika som vi tänkte att vi skulle fixa till och ta med oss! Vi kommer att lämna hörby 13.00 och vara tillbaka ca 17.00. I nuläget är där två platser kvar, så skynda er hit och anmäl er om ni vill med! 

Som jag berättade sist så la Anna och jag över bilder från sommaren som varit såhär långt i fredags kväll!! Här kommer lite från våra aktiviteter och bakdagar!



Det var ett glatt gäng som var med oss på Tosselilla.



Killarna var varma.



Precis som jag var när Anna tog ett smygfoto på mig.



Vattenaktiviteterna var uppskattade och roliga!



Johan kan aldrig låta bli att bråka med besökarna som alltid utmanar han glatt. När han bråkat färdigt så är det vuiktiga samtal som väntar!



Tårtbakning och glassbakning! Killarna kan det där med bakning!



Martin hjälper till när det var dags för kladdkaksbakning!



När lilla Thea är på besök blir alla besökare lugna och snälla!

Nu är det tid för mig att ta något att äta.  För er som väntar på ett musiktips så kan jag berätta att jag tänkte lägga upp ett tips imorgon, ev redan senare ikväll. Så kolla in bilderna först och håll er uppdaterade så kommer här snart ett nytt musiktips!
Ha en fin dag!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0