Då var det Regn

Haaaj!!!

 

Det är vecka 23 i almanackan, datum 7/6 och det innebär MÅÅÅÅÅÅNDAG!! Ja, är inte måndagen den bästa dagen på veckan så vet jag inte vad… Nä, det är inte den bästa dagen på veckan. Måndagen är som alltid lite jobbig att ta sig igenom. Men som alla andra måndagar är det Johan och jag som är på A-huset hela långa dagen och på många sätt är det bra. Det är nämligen så att Johan och jag har lite av samma uppfattning om denna dag, vi är lite trögstartade båda två och det innebär oftast att vi går här och småbråkar, småslåss och gör allt för att trigga igång varandra. Det brukar med andra ord sluta med att vi går här skrattandes ifrån och har för det mesta alltid haft en trevlig måndag till slut! Jag är ganska säker på att denna måndag kommer att bli som de flesta, fulla av lite trötta, men höga och hjärtliga skatt.

 

Jag har funderat en del på veckans musiktips, tanken var en helt annan än den som jag nu bestämt mig för. Det är massa kärlek i luften här på jobbet och även bland mina kära vänner. Därav hade jag en tanke på en låt men som nu får stå tillbaka för denna discodänga. Vad jag mer exakt tänker på med kärlek här på jobbet få ni alltså höra mer om till nästa musiktips!

 

Ut o dansa i regnet vänner och kämpa er igenom denna måndag till härliga ”Weather Girls”!



Ta hand om er!
Hörs och ses snart!

a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0