Fredag!!!


Godmorgon!

Fredag idag, jag vet knappt var denna veckan har tagit vägen, tiden har rusat förbi! Det känns som om det var helg igår, och nu är det helg igen! Härligt! 
Idag börjar jag kl 13.00 så just nu sitter jag hemma och dricker det bästa kaffet på dagen, morgonkaffet! Jag ska ta mig ut i skogen för en långpromenad efter kaffet och håller tummarna för att det inte ska bli regn... Ser lite mörkt ut på himlen.
Igår sken dock solen och det var fullt på spontanarenan. Martin och jag jobbade och närmare kvällen fick vi sällskap av Johan! Roligt igår var också att vi fick besök av våra kära kollega och goda vän Vicky. Lite tråkigare var tyvärr att hennes ärende hos oss var att lämna tillbaka sina nycklar! Vicky har jobbat extra hos oss sen vi öppnade A-huset och vi kommer sakna henne. För övrigt så har jag och Vicky en lång jobb och vänskaps historia bakom oss. Med Vicky har jag haft så otroligt kul. I många år jobbade vi tillsammans på fantastiska Z-grillen! Där har vi många roliga minne från, för att inta tala om alla roliga minnen vi har utanför jobben vi haft tillsammans. Nu jobbar Vicky som lastbilschaufför och vi önskar henne all lycka med sitt nya jobb. För att ha lite koll på henne och se så att hon inte har det för lätt nu när hon lämnat oss så tänkte jag ta en dag under min semester och åka med henne i lastbilen. Det ser jag framemot, en hel dag med kära Vicky!
Idag är det Martin och jag som jobbar igen, Johan kommer även idag att göra oss sällskap under kvällen! Jag hoppas vi ses!  
Nu vill jag önska er en mycket trevlig helg! 
Ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0