Hörby Marknad!!


Godmorgon!

Ännu en gång är det onsdag och det är första inlägget för veckan. Vad ska jag säga, det är sommar o inget är som vanligt, jag ska också säga att jag ska skärpa mig.
Jag hoppas att ni alla haft en fin och trevlig midsommar. Min var full av lekar, lekar i flera timmar. De var jätte roliga lekar men tyvärr så vann inte mitt lag, vi blev lite mer... Vad ska jag säga, vi kom lite bättre om vi räknar från andra hållet...

Helgen blev sen mycket lugn och trevlig. Jag och min kära vän Ida var och åt på Ringsjöstrand. Det var fantastiskt fint där och maten var jätte god. Jag kommer absolut åka dit igen, tycker det är jätte trevligt att det blivit så fint.

De första dagarna i veckan har varit fulla av jobb och tiden har rusat iväg och nu är det hörby marknad! Patrick, Johanna, Catarina och jag kommer att vara ute och fälta både idag och imorgon. Jag hoppas att det blir två bra dagar och att vi träffar många glada besökare från A-huset! 
Min kära kollega Jonas ska ju spela på Hotellet! Jag är övertygad om att det kommer bli kanon bra och kanske hinner vi få en skymt av det! 

En annan kollega vid namn Johan började sin semester i veckan och fem veckor av lata dagar väntar han. Nja, jag tror nog inte att det blir något latande för honom dock. Han och hans superhärliga tjej Maria är ute och far titt som tätt så det blir nog ingen lugn stund där inte. Hur som helst så önskar jag Johan en fantastisk semester, jag hoppas att han får fem härliga veckor med mycket sol.  

Med det vill jag önska alla en trevlig Hörby marknad! Jag vill också dela med mig av en fantastisk sångerska. Hon har en av världens bästa röster enligt mig och har jag inte helt fel så är där en som håller med mig och det är Johan. Jag gillar det mesta denna speciella flicka gör och jag gillar henne utan undantag!



Ha nu en jättebra onsdag och torsdag så hörs vi snart igen!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0