Juni...

Haj haj haj..

Ja, kära läsare… Vad ska man säga… 1 juni och det känns mer som 1 november! Men, det är inte november och Johan har nu i två dagar sagt att det ska bli strålande sol på torsdag! Den som väntar på något gott… Är det nu inte strålande sol på torsdag så kommer Johan få höra ett och annat från mig.

Idag är det ganska folktomt här på A-huset. Jag tror att det beror på att det är en hel drös som är iväg på klassresa och har jag förstått det rätt skulle den gå till Tosselilla! Jag hoppas att alla som är iväg på klassresa idag har det kul trots vädret!

Det har nått mig att min Mamma sitter o läser vår blogg, tydligen går hon in varje dag för att kolla om jag skrivit. Jag får säga hej hej till Mamma Lotta.

Idag är det också så att Martin är tillbaka på jobb! Han är pigg o frisk som han var innan han blev sjuk! Det är vi glada för!!

Hur som helst. Innan jag säger hejdå för idag så tänkte jag att jag kunde berätta vad jag gjorde denna dag för exakt ett år sen. Det var en måndag och jag var ledig från skolan (pluggade ju då). Jo, jag låg o solade hela dagen i min systers trädgård… De ni… De var förra året det…

Nu kära läsare! Vi hörs o ses, ta hand om er!!

a

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0