Midsommar!!

 Godmorgon!

Tänkte att jag skulle gå in o önska alla en glad midsommar så här till morgonkaffet! Det jag längtar mest till är den goda maten jag ska äta mängder av ikväll!

Ytterliggare en sommarvecka har gott på A-huset! Jag undrar hur glassen smakade igår? Någon som var där o åt gå gärna in o lägg in en kommentar!! Tyvärr jobbade jag andra tider så jag missade fikan på eftermiddagen. Däremot kära läsare tog jag en del bilder när glassbakningen var igång... De ska jag lägga upp så ni kan få se hur duktiga mina kollegor är i köket!!

Nu vill jag också påminna om att vi har stängt på A-huset i två veckor! Jag kommer sakna er, men nästa vecka är det ju Hörby marknad så kanske får jag se en del av er där!

Glad Midsommar på er, ta hand om er och njut av en extra ledig dag!!

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0