Sista kvällen innan sommaren...

Hej!!

Idag är det torsdag och det innebär att det är sista dagen vi har öppet innan vi börjar på vårt sommarschema. Imorgon kommer vi hålla stängt på dagen och kvällen eftersom Annika och Martin ska ut och fälta. Från och med måndag drar vi alltså igång med vårt sommarschema som ni för övrigt hittar på vår hemsida. På måndag kommer vi ha öppet mellan 14-17.30 och på tisdag är här stäng eftersom vi drar till Liseberg då! Äntligen är det dags!

I eftermiddags hade Annika och martin lite vårterminsavslutning med våra eftermiddags besökare. Det blev 3st olika sorters tårtor.... om jag inte minns fel var det Chokladtårta (som var den mest uppskattade), hallontårta och marängsvisstårta (!?). Där blev lite tårta över och detta bjöd vi givetvis på våra besökare på kvällen.

Idag har jag varit ledig hela dagen och istället befunnit mig på Nova med shopping på schemat. Jag var där med min kompis Frida, hon skulle handla studentpresent till sin kusin. Till vår stora glädje var där 50% på nästan hela Carlings sortiment. det blev ett par stycken tröjor, ett par shorts och lite annat! Så nu får det vara färdigshoppat för denna våren/sommaren!

Precis som Annika skrev i går var jag och spelade lite fotboll tillsammans med mina kompisar igår på spontanidrottsarenen. Riktigt roligt! Efteråt fick jag bjuda in mina kompisar på en guidad rundvisning på Aktiviteteshuset. Är så stolt över vår fina fritidsgård!!

Johan är som Annnika skrev igår uppe på Sweden rock.... jag tror bestämt att han trivs som fisken i vattnet just nu! Han älskar musik och det varväldigt många bra band som skulle spela där i år. Hoppas att dom får lite bättre väder bara så det inte regnar för mycket på dom!

I morgon är för mig första dagen på en väldigt rolig månad. Fotbolls VM börjar nämligen.... och jag ÄLSKAR fotboll! Gissar på att jag kommer sitta bänkad framför tv:n en hel del den kommande månaden, riktigt roligt. För att göra en väldigt vild gissning skulle jag tro att guldet kommer hamna hos...  hmm... Spanien kanske...? aja, de återstår att se den 11 juli!

Nu är det 1h kvar tills vi stänger... känns lite konstigt att det redan är dags för SOMMARLOV, men riktigt härligt!!

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och ta det lugnt på skolavslutningen i morgon!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0