SOL!!!

Hej!!

Tack Annika för att du skällde på det tråkiga vädret igår... vädergudarna har lyssnat och idag är det SOL och VARMT, underbart!! Kanske tur för Johan det....

Det märks väldigt tydligt att det närmar sig skolavslutning och studenter... Alla barn man möter går och trallar på avslutningslåtar, man möts inte av en sur min någonstans, samba = visselpipor och ja, allt vad som hör skolavslutningar och studentveckan till! Till alla er som går på Berga... njut av varje sekund! Sista veckan var utan tvekan den roligaste veckan i hela mitt liv. Till alla er andra, ni vet vad ni har att se fram emot!

Ikväll ska jag på SPA a la Hörby sportcenter... mitt fotbollslag har hyrt hela badet, inomhus och utomhus. Vi kommer ha lite olika tävlingar, ligga på sandstranden och njuta i bubbelpoolen. Det kan vi vara förtjänta av efter denna vårsäsongen. Ska bli riktigt härligt!!

Idag ska jag och martin åka in på ett möte i Eslöv så Johan och Annika får ta hand om alla vildingar i eftermiddag.

Ha en riktigt bra dag ute i solen allihop, man vet aldrig hur länge det håller i sig!

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0