STUDENT!!

Hej!!

Idag är en bra dag... på många sätt! För det första så har jag varit ledig hela dagen, började jobba först kl.18. Dagen har jag fördrivit hemma hos mina föräldrar ute vid deras pool.... detta har dock resulterat i en väldigt röd Anna som har bränt sig precis överallt.... som vanligt! Så ser ni ett vandrande stoppljus irra omkring är det antagligen jag!! Dessutom är det ju STUDENT idag... iaf för alla som går på bergaskolan. Martin och Johan var inne i Eslöv kl.17 när alla klasserna gick ut och grattade våra kära besökare Mandy och Jennifer. Eller ja, dom skulle gratta Jennifer, men hittade inte henne bland alla glada studenter så blomman fick åka med tillbaka till Hörby och Aktivitetshuset.

Imorgon verkar det som om det ska bli lika fint väder som idag, om inte finare.... hoppas! Jag, Johan och Annika ska upp till G-hill och kolla på deras drama på förmiddagen. Efter det ska jag och min syrra sticka in en sväng till Malmö och shoppa lite... behöver fylla på garderoben med lite sommarkläder. Och imorgonkväll ska jag, Martin och Annika jobba... får se vad vi hittar på för roligt att göra dål.

Ikväll är det ganska lugnt på Aktivitetshuset. Ett gäng håller till inne i replokalen och jammar lite. Några sitter i soffan och snackar skit medan andra spelar antingen kort eller tv spel. Vädret smittar av sig på dom flesta, alla är på bra humör (detta kan ju iofs också bero på att det är sommarlov väldigt snart)!!

Som avslutning tänkte jag ha en liten tävling. För alla som inte redan sett det har vi fått en fantastiskt snygg ny blomma vid kiosken. Här nedan finns en bild på denna vackra skapelse och frågan är: Vem i personalen har designat och planterat denna? Lägg in svaret under kommentarer... fint pris utlovas till vinnaren!!



Ha en fortsatt trevlig sommarkväll!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0