Sushisöndag!

Heej heej!!

Då var sommarlovet igång, men ingen sommar. Idag när jag gick upp var det 11 grader ute.. Ingen sommarvärme de inte...
Johan är tillbaka efter Sweden Rock. Vi hördes imorse och det lät som han haft en kanon helg där.
Min helg har bestått av lite jobb och lite kalas och en uuuunderbar sovmorgon idag!!!! Jag måste säga att på senare tid har jag börjar älska söndagar. Normalt känner jag mig alltid lite stressad av något, egentligen även om det inte finns något att vara stressad över. Numera börjar jag känna att söndagar är stressfria dagar. Jag kan ligga i sängen på morgonen länge och bara dra mig, utan att tänka att jag måste gå upp för att jag ska göra en massa saker. Sen har jag och mina vänner börjat med en fantastiskt tradition på söndagar. Vi kallar det sushisöndag! Det är jag och min goa vän Ida som alltid ses för att äta sushi i Lund, så bjuder vi med lite av våra vänner som också brukar komma. Lillsyrran, Patricia och Lina är härliga tjejer som brukar vara med på våra härliga sushisöndagar! Jag ser alltid framemot våra söndagar tillsammans!

Im är det dags för nya öppettider på A-huset. Vi öppnar 14.00 och har öppet till 17.30. Jag hoppas att vi ses där. Sen är det Liseberg på tisdag och det ser jag framemot.

Nu kom jag på en sak som jag måste skriva och som jag har tänkt på att jag ville skriva här. Jag måste tacka för två fantastiska föreställningar från Frosta och G-hills 9:or. Jag och mina kollegor har varit o kollat på båda och det är absolut en höjdpunkt i slutet av terminen. Jätte roligt att se, de var jätte bra båda två var jag och mina kollegor rörande överens om. Nu önskar jag alla 9:or all lycka till gymnasiet!!

Skogen väntar på mig nu, dags att ta på sig lite varma kläder och dra ut för en jogging runda! Det ska bli skönt efter all kalasmat igår!

Sköt om er!
a

Kommentarer
Postat av: Patricia

Sushi sushi sushi.......

Hahahah....Vi kanske ska lära oss att göra egen sushi? Eller? Näe..... orka! Hahahahha..

2010-07-13 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0