Helg på ingång!

Heeeeejsan!
Fredag och helgen närmar sig med stora steg! Vi har haft några trevliga dagar här sen sist jag hörde av mig. I går så gjorde vi våfflor, supergoda blev dem! I onsdags var det jumpstyle med filmning i stora salen. Tyvärr var jag inte själv här på kvällen, men jag fick höra av mina kollegor som va här att det blev kanon bra o jag ser framemot att se filmen! Härligt jobbat alla som var med!
Solen har strålat idag och det har nog varit den varmaste dagen på året så här långt! Fint, hoppas att det håller i sig nu! Det är också så här att just denna fina dag var Rasses sista hos oss! Rasse har varit hos oss i fyra veckor på eftermiddagarna och vi kommer sakna han! Vi fikade med stora gräddiga bakelser som han tagit med sig, supergott, det tackar vi för!
Nu önskar jag er alla en trevlig helg!!

Sköt om er alla o njut av helgen!!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0