Solen skiner!

Tja tja tja!!
Vilket väder idag!!! Idag ringde min klocka som vanligt vid 07.00, men det som hände då, brukar inte hända.... Det som brukar hända är att jag sätter mig upp, kollar ut genom fönstret, upptäcker att det är så grått att jag knappt ser en meter fram och lägger mig ner igen för att snooza mig igenom den närmaste timmen.. Idag när jag vaknade till "Himmlen är oskyldigt blå", (Ted gärdestad) tittade jag ut o såg.... solen! Solen sken o dagen började med en skön promenad i skogen! Vilken härlig start på dagen!! Det e vår i luften o jag blir så glad för den ljusa tiden som är på ingång!!!
Igår hade vi här på aktivitetshuset en mycket trevlig kväll! Mina kära kollegor från c4 Johanna och Patrick kom på besök och det tycker vi mycket om när dem gör! Igår var lite extra kul för igår så spikade jag och Johanna en dag för Er tjejer, nu är det bokat! Vi ska ha en tjejkväll. Det blev en fredag och dagen ni ska boka upp är fredagen den 16 april!! Missa inte det tjejer. Vi kommer ha frisörer, sminköser o mycket annat på plats. Jag kommer gå ut med mer info närmare om det, men om ni har önskemål för kvällen så kom gärna redan nu med dem så ser vi vad vi kan göra!! Maila till [email protected] eller ännu bättre, kom ner till Aktivitetshuset och prata med mig el mina kollegor!!!
Nu ska jag önska er en superhärlig dag i vårsolen!! Njut, det är en fin dag!!!
Vi hörs... a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0