Tack Johan!

Tisdag idag och dagen började väldigt trevligt då jag fick en visning av min härliga vän Patricias lägenhet! Vi hade en trevlig förmiddag! Nu är jag på jobb och så fick jag lite problem med min musiklänk. Jag vill ju ha in en hel bild på länken. Så jag ringde helpdesk som var jätte snälla och hjälpte mig, förklarade hur jag skulle göra och talade om att det inte var så svårt! tyvärr är jag lite trög så jag fick inte rätt på det... Då kom min kära kollega Johan som en räddande ängel i sista sekund. (Började planera att slänga ut datan genom fönstret, inget tålamod här inte...) Vips så gick det precis som jag ville!! Så nu är youtube klippet på plats precis som jag vill!!!
Ha en bra dag!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0