Anna premiärbloggar!!

Hej hej!!

Nu är det dags.... Jag har lyckats samla tillräckligt med mod för att ge mig in i bloggvärlden. Annika och Martin åkte precis ut till skolorna för att sätta upp lite affischer och jag passade därför på att göra inbrott i Annikas dator! Jag sitter just nu inne på kontoret och stortrivs... Är såå glad över att vara tillbaka på Aktivitetshuset!

Innan jag glömmer det vill jag bara berätta att det kommer dyka upp ett nytt musiktips snart. Antingen under dagen eller i morgon, så håll utkik!

Sen var det ju det här med vädret.... suck! Tänkte att jag skulle ut och gå en lång runda i eftermiddag när jag slutat jobba, men tror det slutar med att jag hamnar på gymmet ist. Har spelat 2 fotbollsmatcher i helgen också så kroppen behöver nog ett lite lugnare träningspass idag... älskar att träna!!

Eftersom det börjar närma sig sommar med ganska så hög fart vill jag bara påminna er om att hålla lite utkik efter affischer till våra olika aktiviteter vi kommer ha under sommaren. Vi kommer t.ex. åka till Liseberg med våra lite äldre besökare och med mellanstadieeleverna tänkte vi ta en heldag på Tosselilla sommarland. JAG LÄNGTAR!!! Jag älskar att åka karuseller, men har en känsla av att Annika inte tycker det är lika roligt (jag kan ha helt fel). Därför blir mitt mål under Lisebergsresan att få upp henne i så många karuseller som möjligt. Någon som vill hjälpa till!? 
Det finns anmälningslappar till båda aktiviteterna nere på Aktiviteteshuset så det är bara till att anmäla sig (vilket görs genom betalning)... först till kvarn som gäller!

Nu får det räcka för idag.. börjar få kramp i fingrarna!

Ha en bra dag!
/Anna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0