Äntligen Anna tillbaka!

Gokväll!!

Får börja med att säga att jag hoppas ni haft en bra helg och en trevlig valborg!
Min valborg tillbringade jag i lund med massa trevliga kompisar! Sen var det ett litet kalas i lördags. Det var inte mindre än min kära kollega Anna som firade sin 25 årsdag med hennes tre kompisar! Det blev god mat, dans och en massa kändisar!! Det var nämligen så att det var maskerad! Jag o mina andra kollegor gick helhjärtat in i uppdraget att klä ut oss till den kändis vi blivit tilldelad! Vi gjorde vid oss tillsammans hemma hos Jonas och där var Jonas fantastiska mamma för att föreviga oss! Jag hoppas på att få tag på någon rolig bild så ni får se oss som de kändisar vi var!!
Nu mina vänner ska jag berätta vad som händer i veckan, eller en sak som händer iallafall! Im är det så att Anna är tillbaka hos oss. Anna jobbar nu 50% hos oss, de ni! Det är vi jätte glada för. Jonas kommer gå ner till att bara jobba 50% så om ni undrar varför ni inte ser han lika ofta så är det därför. Så, alltså, Anna kommer in och vi får behålla Jonas... Det kan med andra ord inte bli bättre!!
En annan sak som händer är ju att ett nytt musiktips ska upp... Jag har mina tankar, har fått in ett nytt tips om en bra låt, så kanske blir det ytterliggare ett tips som jag fått in, el blir de någon favvis låt från mig... Det ska jag sova på och så ser vi vad jag känner för im!!!

Nu är det tid att hoppa i säng! Ta hand om er! Vi ses i veckan o hoppas att det blir en bra en!!!
a


Kommentarer
Postat av: John-John Larsson Carlsson

Hej igen!

Som kunglig hovleverantör av het hits, kommer nu nästa.

Jay-Z feat. Mr. Hudson - Forever Young



Ha det!

2010-05-04 @ 20:02:02
Postat av: josefine

hittade du några rosa skor till maskeraden ????????

2010-05-08 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0