Don't Stop Believin...


Gokväll!!!

Oftast sitter jag på jobbet o bloggar, men inte idag. Klockan börjar närma sig 12 slaget o jag ska dyka i säng så snart att jag nästan sitter här vid datan o blundar. Har varit en fantastisk dag på jobbet idag.. Jag o Johan gick ut på lekplatsen som är jätte fin, där provade vi på det mesta... Bla gungade jag och Johan på den stora gungan med Hampus och Oliver... Det var jätte kul, jag och Johan i mitten, tills Johan hoppade av.. (Johan blev rädd...) Då satt jag där själv med vildingarna Oliver och Hampus som stod för farten... Jag flög som en vante i den stora gungan!!! Men kul var det!

Nu... Veckans låt... Denna låten är en stor favorit hos mig och även Anna! Vi drar gärna igång den på kvällarna på hög volym o sjunger loss!! Själv så måste jag säga att jag föredrar original versionen som kom ut på tidigt 80 tal med den fantastiska amerikanska rockgruppen Journey! Gruppen har för övrigt sålt runt 80 miljoner skivor världen över!.. De ni.. Inte illa!
John på badet som har en massa bra tips tog upp låten och en del andra versioner på den... Han skickade över dem o denna var en av dem... Tack för tipset John..
Så godnatt här från mig... Och för er som tittar in här på morgonen.. Godmorgon på er, dra igång låten o ha en bra o härlig onsdag!!



Med denna låten kan man inte bli på annat än bra humör!!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0