Kort vecka!

Hej hej hej!!!

Måndagen börjar nu närma sig sitt slut! Ikväll jobbade jag o Jonas och vi hade en mycket trevlig kväll! Jag satt o spelade kort större delar av kvällen med 3 härliga besökare! Vi spelade kotte och det slutade tyvärr med att jag o min lagkamrat förlorade!!! Men kul hade vi o kvällen flög iväg! Idag har jag o mina kollegor också fått städat undan lite på kontoret o på andra ställen i huset där det behövdes röjas lite! Synd med dagen var att Anna har varit sjuk! Vi önskar henne krya på sig o att hon snart är på benen igen!!

Im tänkte jag lägga upp veckans musiktips... Jag har fått lite tips under veckan som gick så jag ska sova på saken o se vad jag känner för im!! Missa inte veckans tips för de som jag väljer mellan är kanon låtar..

Idag å andra sidan vill jag ge er ett par kloka ord att ta med er... Under de 30 minuter som vi hade stängt för att äta mellan eftermiddagen och kvällen satt jag o surfade lite på bloggar, gick igenom lite tidningar o satt o funderade på livets härligheter o svårigheter! Det är ju så att det finns tunga o lätta perioder i livet, upp och nerförsbackar. När jag satt där o läste dök två kloka meningar upp.. "Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt". Antingen så finner vi en väg, eller så gör vi en".
Den sista meningen gillar jag. Dem kloka orden får avsluta dagens inlägg. Sov på de mina vänner! Vi ses o hörs im!!!

Godnatt på er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0