Lördag!

Godmorgon!

Vaknade vid 8 imorse o bestämde mig för att ta en lite sovmorgon till 9... Det är som det brukar. Jag är expert på att planera om hela min dag på mornarna när klockan ringer. Hur mycket jag än har att göra o måste hinna med under förmiddagen så när klockan ringer finns där alltid tid för att sova lite till! Nu sitter jag här o allt jag skulle göra nu på morgonen får jag helt enkelt se i stjärnorna.. Så lika bra att planera om från en Lördagsmorgon med full rulle innan jobb, till en lugn morgon innan jobb!

Igår var det bakning o grillning på jobbet! Det var killarna som bjöd på bakningen o det blev chokladmuffin på eftermiddagen! Tyvärr hann jag inte smaka då jag slutade 4 igår när Anna kom in o började! Jag hoppas hon åt en för mig med. Kanske åt Johan en för Martin som tyvärr inte var på jobb då stackars Martin låg hemma o var sjuk! Vi skickar massor med krya på dig kramar till Martin o hoppas han är på benen igen på måndag!

Det jag tänkte göra nu var att önska er en trevlig helg! Nu har jag snart druckit upp kaffet och tänkte ta en joggingtur i skogen innan jag ska iväg o servera på ett bröllop!

Tyvärr är det inte jätte varmt ute idag, vilket inte kommer som en chock längre på mornarna när jag kollar ut o ser att det är varken sommar el vår i skåne, utan mer höst! Bara att gilla läget, inte stoppa undan alla varma kläder och bege sig ut ändå! Sommarvärme kommer, jag vägrar tappa hoppet!!!

Så kära läsare! Ha en bra o trevlig helg! Vi ses nästa vecka!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0