Måndag... måndag... måndag.......

Hej hej hej!!


Då var det måndag och en ny vecka är här! Som alla andra måndagar så är det Johan och jag som är på plats, skillnaden denna måndag är tyvärr att vi inte kommer att vara här ikväll! Johan och jag ska på ett möte i Höör angå ett läger för de yngre i sommar!


Helgen… Spa i Tylösand, det var faaaantastiskt! Jag och min vän Ida har haft en jätte trevlig helg som vi avslutade med vår traditionella sushisöndag. Igår så fick vi också fin fint besök till sushin. Vår goda vän Patricia som också brukar vara med på våra sushisöndagar tog med sin nya kille som vi för första gången fick träffa! Vi tog också en chansning och bjöd in vår vän Lina fast hon inte äter sushi och till vår glädje hängde hon gärna med! En superavslutning på helgen och jag är så glad att jag äntligen fått träffa min kära vän Patricias kille som var precis lika härlig som hon beskrivit honom!  

 

Nu till veckans musiktips. Ska jag vara helt ärlig så handlar det mer om killen i fråga än om musiken denna vecka. Jag tycker inget vidare om melodifestivalen, jag varken följer det eller lyssnar på den musiken. MEN… Undantag kan alltid göras och jag lyssnar på denna låt för det är ögongodis att titta på videon.  Han är för tillfälligt den snyggaste killen i Sverige enligt mig, så, även om detta kanske inte är min typ av musiksmak så titta på videon. Denna kille tåls att titta på, han är otroligt snygg och han har en fantastisk klädstil, en helt underbar klädstil faktiskt. Dessutom har han en härlig röst! Jag är lite tveksam till att Anna håller med mig, kanske gör hon det, men mest troligen gör hon inte det. Det återstår att se, Anna är snart tillbaka i bloggen så håll er uppdaterade så kanske hon ger oss sin åsikt om min smak!!!


Glöm nu inte att skicka in gissningar angå hur många karuseller jag kommer att åka på Liseberg! Anna är supertaggad så kanske det blir fler än jag möjligen kan föreställa mig!

Jag vet att måndagar kan vara lite jobbiga, men ta nu o kolla in Salem Al Fakir så ska ni se att måndagen känns lite lättare även om det regnar galet mycket ute...



Ta hand om Er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0