Måndag och 2 veckor till SOMMARLOV!!

Hej hej!!

Måndagmorgon... och Martin är fortfarande sjuk! Vi skickar massa krya på dig kramar till honom och hoppas att han blir frisk snart igen.

Helgen har som vanligt varit väldigt fullbokad. I fredagskväll jobbade jag och Johan och vi hade en riktigt trevlig kväll... Avslutningen slog allt när Kajsa, Frida, Angelica och Palm svängde loss till the baseballs, helt underbart! I lördags spelade jag först match och för sjunde helgen i rad blev det seger! Efter det så åkte jag in till Eslöv och hade en trevlig kväll tillsammans med min kompis Sara och hennes sambo Tobias. Har alltis roligt i deras sällskap!
Söndagen var dessto tråkigare... upp tidigt för att jobba som zoninstruktör, sen direkt hem till mamma för att äta lite god morsdag middag. Inte slut än... sen vidare till nästa jobb för att vara där till kl.22. Tror inte jag behöver berätta hur många sekunder det tog innan jag somnade när jag kom hem.

Idag är det äntligen måndag... Johan och Annika hatar måndagar... inte jag! I fredags när jag och Johan stängde ner fanns det 1 plats kvar till Liseberg. Den gick direkt kl.10.00 i morse när vi kom till jobbet. Nu är det med andra ord FULLT!! Finns fortfarande en del platser kvar till Tosselilla..

Nu till veckans musiktips... Detta är en låt som Annika älskar!! Hon lyssnade väldigt mycket på den när hon var ute och reste nu senast. Eftersom jag inte är speciellt insatt i nationalteaterns historia ska jag inet ge mig in på att skriva något om dom.  Lyssna och njut!




Denna veckan har nioarna på G-hill sitt drama. Vi tänkte åka dit och kolla på onsdag förmiddag, måste ju kolla på våra duktiga besökare som ska vara med! Nu tänkte jag och Johan sticka iväg och fixa ngt att äta, magen skriker!!!

Ha en tervlig måndag allihop... nu är det bara 4 dagar kvar tills det är fredag igen... WIHOOO!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Mikael Jönsson

Jag lyssnade, jag njöt, nu tycker jag du ska lyssna lite på Mark Kozeleks ljuva stämma ::



http://www.youtube.com/watch?v=j00T2lqnLqs



Juste blogg förresten!

2010-05-31 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0