Regn o lördag..

Halloj..

Jajamensan, det är lördag och det är grått och regnigt... Inte som vår ska vara alls måste jag säga... Men som jag bestämde för någon vecka sen så var det inget att be för, utan bara att dra på sig stövlar, regnställ och bege sig ut i skogen!! Sagt o gjort! Efter den blöta rundan i skogen så begav jag mig in till Eslöv för att umgås med syrran. Hon jobbade så jag sitter nu på hennes jobb och lägger upp en liten hälsning! Idag när jag kom hit så fick jag visa prov på min kreativa förmåga. Hon bad mig duka om ett bord som står i affären, "gör en lördagsdukning", sa hon... Haha... Du vet inte vad du ber om tänkte jag... Men satte glatt igång och nu är jag så nöjd att jag nästan vill ta ett foto och lägga upp o visa er, haha!! Måste kolla så den är godkänd av experterna dock!
Hur som helst kära läsare! Jag vill önska er en trevlig lördag... Glöm regnet och njut av att det är helg och kanske en skön sovmorgon im, ät något gott och ta det bara lugnt... Snart komer solen!!
Vi hörs o ses!!
a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0