Solsken och SWEdala quality outlet!

Hej hej!!

Nu är det mer än 1 vecka sedan sist jag bloggade så tänkte att det var dags igen..

Har precis kommit ner till jobbet efter en heldag med min lillasyster. Gillar när hon och jag har kvalitetstid ihop, blir alltid 100% skratt. Jag började dagen med ett pass på gymmet... Var ganska mycket folk så det blev ett kortare pass, orkade inte slåss om maskinerna! Efter middagen fick jag och syrran ett ryck och körde ner till Svedala för att se om vi kunde fynda lite på outleten där... meen, givetvis hittade vi inte något vi gillade! Det slutade på en glass på hemvägen istället, daimstrut för min del... mmm....

Tänkte fortsätta att tjate lite om platserna till Liseberg... dom försvinner snabbt!! ca 10 platser kvar nu så kom gärna ner och anmäl er till oss om ni vill hänga med på en riktigt rolig resa!
Även till Tosselilla finns det ca 10 platser kvar som ska fyllas, så tveka inte!!

Nu ska vi öppna för våra lite äldre ungdommar så jag får skriva mer senare.

Ha en bra kväll!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0