Spa till helgen!

Tjenare!

Om ni viste hur mycket jag längtar till helgen nu. Det är nämligen så att jag ska åka till Tylösand och ägna helgen åt att njuta på spa med min goda vän Ida! Vi har tagit ett helgpaket och det ingår massor med mat. Vi har också lyxat till det med kropps och ansiktsbehandlingar! Det ska bli fantastiskt skönt att åka iväg över en helg, bara vara och bara få ta det som det kommer och ha det lugnt! Jag brukar tänka att jag ska bli bättre på att ta hand om mig själv. Ni vet, träna, äta ordentligt, sova 8 timmar per natt, dricka ordentligt med vatten, stressa mindre, osv osv osv… I vardagen är inte det alltid så lätt att praktisera det som att tänka det. Jag och min kompis satt och pratade om det en dag och då bestämde vi oss för att verkligen göra slag i saken och bokade en spahelg för att kickstarta sommaren 2010, sommaren då vi ska ta hand om oss själv! Eller i alla fall försöka göra det som vi tänker att vi borde göra!


Kulturkalaset blev succé, det var otroligt mycket folk ute och jätte kul att se! Martin, Patrik, Johanna och jag gick runder och stannade självklart till och kollade på de fantastiska tjejerna som varit och tränat på sin dans här på Aktivitetshuset. Härligt jobbat tjejer och jätte kul att se er!


Ikväll jobbar Martin, Jonas och Anna och imorgon är det Martin och jag som är på plats, jag hoppas att vi ses!


Anmälningarna börjar ramla in både för Liseberg och för Tosselilla! Så skynda er så ni kommer med på dessa två härliga dagar!

Ha en riktigt bra dag, njut av värmen! Vi ses på A-huset!    

a  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0